1398-01-12 13:46
396
0
62278
سردار معروفی؛

نزدیک ۵۳هزارو 303 نفر از خدمات درمانی سپاه در منطقه سیل زده استفاده کردند

فرمانده سپاه نینوا گفت:  در مجموع خدماتی که بیمارستان صحرایی سپاه ، جامعه پزشکی، نیروی دریایی و سیار انجام دادند ۵۳ هزار و و ۳۰۳ نفر بوده است که ارزش ریالی آنها به مبلغ یک میلیارد و ۹۰میلیون تومان بوده است.

به گزارش گلستان ما؛ یک از اقدامات سپاه در مردم داری بحث خدمات درمانی و بهداشت بود که با همکاری نیروی زمینی بزرگترین بیمارستان صحرایی شمال شرق سپاه به عنوان شهید شوشتری از تاریخ ۵ فروردین در اق قلا استقرار پیدا کرد.

فرمانده سپاه نینوا گفت:در کنار این خدمات ثابت بین ۵تا ۱۰تیم سیار هم وجود دارد که به مردم خدمات می دهند.

وی افزود: مجموعه بهداری نیروی زمینی و مرکز بهداری شمال شرق با همکاری جامعه پزشکی استان همکاری خوبی دارند و از تاریخ پنجم تا دیروز ۱۱ فروردین موفق شدند ۴۴هزار و پانصد نفر را خدمات دهند که کار ارزشمندی بود.

فرمانده سپاه نینوا ادامه داد: مبلغ تقریبی این خدمات برای مردم عزیز ما ۹۷۰میلیون تومان بوده است که کل هزینه ها برای مردم رایگان بوده است.

وی بیان کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیمارستان صحرایی را در منطقه سیمین شهر گمیشان از تاریخ هشتم تا کنون  مستقر کرد که تا دیروز ۱۱فروردین مجموعا ۷هزار و ۹۱۱نفر به مردم خدمات داد که ارزش ریالی تقریبا ۱۲۰ میلیون تومان داشته است.

سردار معروفی ادامه داد: مجموعه ۴تیم سیار ما  که در منطقه گمیشان فعالیت کردند ۸۹۲ نفر را خدمات دهی کردند که

وی افزود:  در مجموع خدماتی که بیمارستان صحرایی سپاه ، جامعه پزشکی، نیروی دریایی و سیار انجام دادند ۵۳ هزار و و ۳۰۳ نفر بوده است که ارزش ریالی آنها به مبلغ یک میلیارد و ۹۰میلیون تومان بوده است.

سردار معروفی گفت:هرچند مدت فعالیت این بیمارستانهایک هفته است اما خدمات دهی فعلا ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.